کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317868 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت موبایل و اینترنت در ایران چگونه است؟

ممكن است تعرفه‌هاي بالاي تلفن همراه و يا اينترنت يكي از عاملان نارضايتي كاربران در كشورهاي مختلف باشد اما قطع و وصل شدن‌هاي مكرر تلفن‌هاي همراه و يا اختلالات شبكه موبايل بعضا يكي از عمده‌ترين دلايل نارضايتي آن‌هاست كه البته به اين موضوع مي‌توان كندي اينترنت را نيز اضافه كرد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ فرقي ندارد كه موبايل شما مربوط به كدام اپراتور باشد، شما هر شماره‌اي كه داشته باشيد بي‌شك تاكنون در برخي مناطق شاهد قطع شدن و نيمه كاره ماندن تماس و يا آنتن‌دهي نامناسب بوده‌ايد.

اكنون گفته مي‌شود گلايه‌هاي مشتركان در اين زمينه به يكي از اصلي‌ترين انتقادات كاربران بخش ارتباطي تبديل شده است. اين در حالي است كه اپراتورهاي مختلف در فواصل زماني متعدد از تقويت شبكه خود و نصب دكل‌هاي تقويتي خبر مي‌دهند.

علاوه بر اين، موضوع سرعت اينترنت از ديگر مواردي است كه در برخي مقاطع موجب گلايه‌هاي كاربران مي‌شود. اين روزها در حالي كه مركز مديريت توسعه ملي اينترنت(متما) در حال انجام بررسي‌هايي در زمينه سرعت اينترنت است، بخشي از كاربران اذعان كرده‌اند كه براي باز كردن عكس‌ها و يا فيلم‌هاي دريافتي خود و يا حتي براي باز كردن يك سايت گاه مجبور شده‌اند تا چند دقيقه منتظر بمانند.

وزير ارتباطات وجود مشكل در كابل‌ها و مسيرهاي بين‌الملل، اختلال در كابل‌هاي زيردريايي را از جمله دلايل اين موضوع دانسته و در پاسخ به گلايه‌هايي كه در ارتباط با تعرفه‌هاي بالاي خدمات ارتباطي مطرح مي‌شود به ايسنا گفت: قيمت اينترنت ما در حد متوسط كشورهاي دنياست و در زمينه تلفن‌هاي ثابت هم يكي از پائين‌ترين قيمت‌ها را داريم. در زمينه موبايل هم ايران از جمله كشورهاي ارزان به شمار مي‌رود.

پيش از اين اواسط ارديبهشت‌ماه هم مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي كم‌فروشي‌هاي اينترنتي را از جمله شكايات كاربران دانسته و اعلام كرده بود كه كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه وقتي اپراتوري از مشترك مبلغي را براي ارائه سرويسي دريافت كرده و قرار بوده كه آن را سه روزه ارائه بدهد، مثلا ۱۰ روزه اين كار را انجام دهد و يا سرويسي را كمتر از آن ميزاني كه تعهد دارد، ارائه كند.

عليرضا اصغريان در عين حال تاكيد كرده بود: بيشترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است و سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات را کنترل مي‌کند.

او با تاكيد بر اينكه مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند اظهار كرده بود: بررسي وضعيت شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات بايد از راه نزديک و در محل صورت پذيرد كه اين امر باعث ايجاد تعامل ميان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرايط واقعي آن‌ها مي‌شود.

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات همچنين گفته بود: ارائه‌ خدمات شركت‌هايي كه در حوزه‌ي فناوري اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه يابد، فعاليت‌هايشان متوقف و يا معلق مي‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11021 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/06/21 تعداد مشاهده: 1907
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/06/23 16:13
ماکه دیگه گوشمون از دروغای اینجوری پره ، راجع به همه چیز... این که دیگه حرص خوردن نداره !!
علی جوادی 1391/06/22 22:07
آقای وزیر ارتباطات;وقتی امثال شماها که مدیر عامل همراه اول نمونشه پاداشی به مبلغ 500 میلیون تومان دریافت کرد و تمامیه خطهای واگذاری شده از این اپراتور در بدترین شرایط به سر میبرن و حتی نمیتونی تماسی بدون قطعی داشته باشی,پولهای گنده ای هم نصیب ما میشد من هم میگفتم که ایران ارزان ترین قیمت گوشی و اینترنتو داره.انشالله خوردتون نشه این همه سرمایه ی ملی که تو جیب شماها گم میشه...
ناشناس 1391/06/22 21:06
اخه چقد دروغ بابا بسه دیگه کجا یکی از ارزانترین کشورها هستیم شما سطح درامد مردم ببین بعد بگو ارزون وقتی خودتونو با کشورهای که دارای سطح درامد بالا هستن معلومه میگی ارزون کم به فکر جیبتوت باشین تنها شرکتهای که الن درارن تو تلویزیون اگهی پخش میکنین شما هستین چون پول یامفت داره گیرتون میاد جیبتون پر هرجا خبری باشه یا همراه اوله یا ایرانسل با اینترنتم که این دوتا اپراتور خودشونو کشتن از 24ساعت فقط 3ساعت صفحات وب باز میکننه خیلی ما بدبختیم به خدا
ممد 1391/06/22 16:30
قیمت اینترنت، جزء قیمت های متوسط جهان
سرعت، چهارمین کشور از آخر
تطابق داره!!!!!!!
محمد 1391/06/22 11:21
واقعا سرعتش کمه خیلی کمممممممممه خدا هر چی باشه مام ادمیم خداوکیلی سرعت اینترنتمون از افریقاییییی ها هم کمتره
مهدی 1391/06/22 00:01
خوب اخه این چیه؟به قول یکی از بچه ها ایران هوز اینترنت نداره!!!
اینترنت دیال اپ افغانستان 2مگابیته =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
بنده 1391/06/21 23:39
من الان اینترنت به اصطلاح پرسرعت دارم، باز کردن همین صفحه ی ساده تقریبا دو دقیقه طول کشید.
شهروند 1391/06/21 21:05
جوک جالبی بود
رویال 1391/06/21 16:42


" قیمت اینترنت ما در حد متوسط کشورهای دنیاست و در زمینه تلفن‌های ثابت هم یکی از پائین‌ترین قیمت‌ها را داریم "

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .... عمری است که داریم به دروغ هاشون گوش میکنیم .

واقعاً اینترنت ایران با این سرعت در مقایسه با کشورهای دیگه در حد دیال آپ هم نیست در حالی که هزینه هاش سر به فلک میکشه و به نظر میرسد برای مسئولین , وقتی که کاربر برای باز کردن یا مشاهده یک مطلب میکند ارزشی ندارد ....!
ناشناس 1391/06/21 12:25
از نظر سرعت اینترنت ، جز ده کشور آخر دنیا ، از نظر قیمت کامپیوتر و موبایل هم خیلی بالاست. و ... . نمیدونم این مسولین به ظاهر دلسوز ما این آمار ها را از کجا میارن؟ lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
نام و نام خانوادگی ! 1391/06/21 10:50
جواب تیتر :
گرونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus